piątek, 24 kwietnia 2015

Troche prywaty

Cześć z racji tego, że dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i jestem tu nowa postanowiłam napisać coś o sobie, tak abyście mogli poznać mnie trochę bliżej ;)



Mam 20 lat, właśnie skończyłam szkołę, a przede mną matura. Gdy ją zdam, co mam nadzieję stanie się bez komplikacji, planuje wyjechać do UK z racji tego, że nie mam żadnej koncepcji związanej ze studiami myślę, że to jest najlepszym rozwiązaniem. 

***

Od ponad trzech lat jestem w szczęśliwym związku. Wiadomo w życiu zdarzają się wzloty i upadki, ale najważniejsze jest to by mieć przy sobie osobę, która będzie nas wspierać zawsze i wszędzie. Kocham go, a czasem nienawidzę. I pewnie z wzajemnością, ale każdy kto choć raz kochał wie co to znaczy. Jednak nie ma nic lepszego niż świadomość, że jest taka osoba, która jest w stanie zrobić dla nas wszystko i zawsze służy dobrym słowem, bądź krytyką- bo czemu nie skoro nam się należy. 

***

Nie zawsze zwracałam dużą uwagę na to jak wyglądam, nie przejmuję się tym co myślą o mnie ludzie. Jestem zdania "nie znasz nie oceniaj", bo wygląd nigdy nie powie nam kim tak na prawdę jest druga osoba. Jednak ostatnio zauważyłam u siebie dużo zmian w podejściu do tego co noszę, i nie dlatego, że zaczęłam się przejmować co ludzie powiedzą, tylko dlatego, że sama dla siebie chcę czuć się kobieco i wyglądać ładnie. Nie wiem czemu ale ostatnio wszystko tłumaczę sobie tym, że to przez to, że się starzeję a raczej może dlatego, że dojrzałam do pewnych rzeczy, no nie wiem ale liczy się fakt że to mi się strasznie podoba. 

***

Gdy mam wolną chwilę lubię się zająć sobą, wypić dobrą kawę, przeczytać jakąś książkę bądź zrobić coś dobrego do jedzenia. Bo tak jeść to ja lubię! zawsze i wszędzie.

***

Pamiętajcie, że jesteście najlepsi i nigdy nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz