niedziela, 13 marca 2016

OOTD: Czarna bluza!




Ta bluza otworzyła mi oczy a raczej jej tekst IF NOT NOW THEN WHEN? Ona sprawiła, że uświadomiłam sobie ile spraw odkładamy na później nie zwracając uwagi na to, że nic nie jest dane nam na stałe: młodość, uroda a przede wszystkim zdrowie. Ważne zatem jest by nie odkładać tego co najważniejsze na później bo możne się okazać, że kiedyś będzie za późno by zrobić to co zamierzaliśmy. Należy pamiętać, że to co dotyczy nas jest najważniejsze i to od nas zależny jak nasze życie i plany będą wyglądać. Nie można usprawiedliwiać wszystkich zaniedbań brakiem czasu bo przecież jakoś ten nasz czas spędzamy czy to w pracy czy robiąc jakieś inne rzeczy, ale czy na pewno te rzeczy są ważniejsze od tych które odstawiamy na bok? Podejmując decyzje dotyczących rożnych spraw jesteś ich świadom więc odpowiadasz za nie tylko Ty! Żyj tak byś później nie musiał niczego żałować.









14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post i fajna stylizacja ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Często odkładamy wiele spraw na potem... a potem no właśnie żałujemy, że czegoś nie zrobiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Uwielbiam taki styl!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super styl! Pasuje do Ciebie...
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wyglądasz super! Podobają mi się Twoje buty, cała ja - butoholiczka. Świetny blog, buziaki!

    ODWIEDŹ MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza, a ten tekst faktycznie daje do myślenia. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi przypadły do gustu Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że bluza jest świeeetna! ;)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń