sobota, 5 marca 2016

Niekosmetyczni ulubiency lutego

O tak! Przyszedł czas na kolejnych niekosmetycznych ulubieńców, tym razem lutego jak widać po opisie. Mam nadzieje, że coś się Wam spodoba.

***
Ulubieńcem numer jeden w tym miesiącu był mój nowy aparat! Z niego jestem zadowolona najbardziej, bo to właśnie dzięki niemu będę mogła być tu częściej! Z polski nie zabrałam aparatu i dlatego nie miałam jak robić zdjęć na bloga. Weszłam w posiadanie aparatu Sony cybershot WX350 może ktoś ma? Może coś o nim powie? Ja go mam dopiero miesiąc i jak na razie jestem z niego zadowolona.




***
Kolejna rzeczą która mnie urzekła jest aplikacja SPOTIFY. To aplikacja muzyczna w której znajdziecie wszystkie nowości, gatunki ale także kategorie odpowiednie do waszego nastroju czy też zajęcia. Z tej aplikacji jestem naprawdę zadowolona i korzystam z niej non stop. I tak ze strony głównej idziemy do gatunków i nastroi a tam już wybieramy popularne playlisty.




***
Już dawno zakochałam się w woskach YANKEE CANDLE ale w tym miesiącu moje serce oddałam zapachowi świeżego prania. No po prostu nie ma chyba nic lepszego, zapalałam go za każdym razem gdy tylko wysprzątałam mieszkanie by przedłużyć jego świeży zapach.



***
I na koniec obowiązkowo trzeba się pozytywnie nastroić. Dlatego ten miesiac nalezal do Duke Dumont i piosenki Ocean Drive! Z nią wstaje się dużo lepiej z łózka.


7 komentarzy:

  1. Mam podobny aparat tylko biały , jest świetny robi zdjecia jak lustrzanka ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, przydałby mi się nowy aparat! Niedawno czytałam post o tym wosku, który chyba staje się coraz bardziej popularny... Muszę spróbować! A piosenkę zaraz sobie przesłucham!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog-KLIK!☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość często spotykam osoby na blogach ktore posiadają te swieczki i sie strasznie zachwycają, chyba musze sie wkońcu zebrać i kupić jedną z nich bo aż kusi :) !
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę piosenkę. Mogłabym ją słuchać godzinami! :)
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zapach Yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie kupno lustrzanki ! A zapach Yankee candle uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie też, ale ich ceny są kosmiczne :( dlatego na razie odpada.

      Usuń