piątek, 29 kwietnia 2016

Jestes piekna

Do napisania tego postu natchnął  mnie obejrzany ostatnio filmik na youtube pod prostym tytułem "co sadzisz o sobie?" Reżyser życia.
Oglądając go zaczęłam sobie uświadamiać ile takich osób, które maja niska samoocenę, złe myślenie o sobie jest wokół mnie. a jak mało tych którzy potrafią powiedzieć na swój temat coś miłego. Ja należę do tej drugiej grupy i mimo, że wiem że nie jestem idealna, nie mam ciała jak modelka, twarzy jak Pani z okładki, pięknych włosów i mam jakieś tam kompleksy. to znam swoja wartość i potrawie powiedzieć, że jestem jaka jestem i jest mi z tym dobrze.

Wiadomo, że każda z nas chce być piękna, przyciągać spojrzenia mężczyzn i być zauważalna.
W obecny świecie szukamy kogoś na kim możemy się wzorować wszyscy darzymy do doskonałości zapominając po drodze o sobie i tym co w nas jest piękne. Myślenie o tym jak wyglądamy i jak przez to postrzegają nas inni zaszło o wiele za daleko. Wiec jak tu wierzyć we własne walory?

Masz kompleksy ? Nos za duży, usta za male? Piesi za male? A może pupa nie taka, a nogi za krótkie?  Wciąż patrzysz na to co modne i na topie, a Ty nie wpisujesz się w ten trend? Wiec czy warto patrzyć na siebie krytycznie tylko przez trenda które ciągle się zmieniają ? Matka natura każdej z nas dala coś czym można się szczycić! Dlatego i Ty musisz to w sobie znaleźć i podkreślić! Bo Ty jak i Ja jesteśmy niepowtarzalne i nie musimy się do nikogo upodabniać.

Pamiętaj, prawdziwe piękno tkwi w nas.W tym jak traktujemy innych, jak reagujemy na otaczający nas świat. Jeżeli zachwycimy ludzi charakterem, wrażliwością i odwagą, nasz wygląd nie będzie już tak ważny. A prawdziwe piękno wypływa prosto z serca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz