niedziela, 3 kwietnia 2016

Niekosmetyczni ulubiency marca!

Znów minął kolejny miesiąc a Ja nawet nie wiem kiedy. Z tego powodu pojawiam się tu z nowymi ulubieńcami tym razem marca. Zapraszam, mam nadzieje, że się Wam spodoba.


Miłość do kwiatów odziedziczyłam po mamie a do storczyków szczególną, W rodzinnym domu mamy ich duuuuuzo, dlatego, ze każdy obdarowuje mamę własnie nimi bo one sprawiają jej największą przyjemność. Teraz Ja przeniosłam tę miłość do swojego mieszkania. Właśnie takie cudo dostałam od mojego chłopaka.


Picie wody nigdy nie było moja dobra strona, nie zwracałam na to uwagi. Ostatnio jednak postanowiłam zmienić trochę moje nawyki żywieniowe i zaczęłam być regularna w jej picu. Po tym miesiącu nie wyobrażam sobie dnia bez wody z miętą i cytryna. A przed śniadaniem polecam ciepłą wodę z cytryna i imbirem.

Od zawsze moim ulubionym ciastem była babka piaskowa. Pokochałam ją dzięki babci którą w dzieciństwie z nią piekłam. Ostatnimi czasy rzadko ją robiłam jednak w tym miesiącu piekłam ją dosłownie co weekend! Już wkrótce podzielę się z Wami moim przepisem. 




Mój chłopak zawsze powtarzał mi ze mam jakąś manie "gazetkową", bo zawsze gdy byłam w jakimś sklepie sięgałam po gazetkę z promocjami. Jednak teraz odkryłam coś fajnego! Aplikacje Blix. W niej znajdziemy gazetki promocyjne ale także kupony rabatowe. Aplikacja sama się uaktualnia dlatego jesteśmy na bieżąco z nowościami. Polecam!






7 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę sobie sprawić takiego niebieskiego storczyka! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie spróbować wody z cytryną i imbirem, jeszcze nie miałam przyjemności jej pić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz cudo :)
    Dziękuję za odwiedziny!
    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda z cytryną owszem, ale woda z cytryną i imbirem nie była jeszcze prze ze mnie, że tak powiem stosowana! :D
    Muszę wypróbować koniecznie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kwiaty, kocham gdy mam świeże kwiaty w wazonie, mogłabym je dostawać codziennie i zawsze cieszyłabym się tak samo :) co do wody, codziennie rano piję szklaneczkę wody z cytryną, z imbirem chyba bym się nie napiła, nie lubię imbiru :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także korzystam z aplikacji blix, jest naprawde super, zwłaszcza dla kogoś kto uwielbia gazetki;D
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty uwielbiam i też mam ich w domu dużo. Ostatnio przybyły mi frezje w doniczce. Ciekawe jak długo postoją. A Twój storczyk przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń